Wykształcenie

  • Studia dzienne II stopnia: Pedagogika: Opieka i Profilaktyka Niedostosowania Społecznego
  • Studia dzienne I stopnia: Pedagogika: Opieka i Profilaktyka Niedostosowania Społecznego
  • Studia podyplomowe: Oligofrenopedagogika
  • Studia podyplomowe – Wiedza o społeczeństwie i Wychowanie do życia w rodzinie
  • Szkoła Coachów organizowana przez Stowarzyszenie Centrum Edukacji CEL oraz Akademickie Koło Naukowe Zarządzania „UNSTOPPABLE” we Wrocławiu

Szkolenia i inne formy rozwoju od 01.09.2014r.
(bez szkoleń na Radach Pedagogicznych)

  1. Szkolenie w ramach cyklu „Poznajemy Placówki Specjalne i Integracyjne” w Zespole Szkół nr 6 – 26.04.2017r.
  2. Szkolenie w ramach cyklu „Poznajemy Placówki Specjalne i Integracyjne” w Młodzieżym Ośrodku Wychowawczym – 29.03.17r.

    Uprawnienia rodzicielskie w placówkach oświatowych – 13.12.16r.

  3. Procedura Niebieskie Karty – czy to skuteczny instrument pomocy osobom doznającym przemocy? – 6.12.16r.
  4. Szkolenia uwrażliwiające na zjawisko wykluczenia w środowisku szkolnym – 18 i 19.11.2016r.
  5. Warsztaty dot. samoobrony – 21.10.16r.
  6. Mechanizmy krzywdzenia dzieci – aspekt prawny i psychopedagogiczny – konferencja – 17.10.16r.
  7. Zapanuj nad stresem – warsztaty – 15.10.16r.
  8. Wielokulturowość – konsultacje zbiorowe – 12.10.16r.
  9. Konferencja: Uczeń przewlekle chory w systemie edukacji – 8.06.16
  10. Konferencja: Jak chronić dzieci przed krzywdzeniem? – 9.06.16
  11. Rozpoznawanie symptomów krzywdzenia dziecka – 26.4.16r.
  12. Poskromienie złośnicy – czyli czy konfliktem i złością można zarządzać? – 6.04.16r.
  13. Jak odpowiedzieć na potrzeby etniczne uczniów różnych etnicznie – 25.12.15r.
  14. Rola pedagoga szkolnego w kontekście edukacji włączającej uczniów niepełnosprawnych – 23.10.15r.
  15. Organizacja udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej – 22 i 29.10.15r.
  16. Jak zaplanować ścieżkę rozwoju zawodowego – 16.10.2014r.
  17. Interdyscyplinarnie przeciw przemocy (seminarium)– 23.10.2014r.
  18. Więzi, które chronią. Integracja i rozwój (konferencja) – 13.11.201r.
  19. Publikacje w szkole na miarę XXI wieku – ulotka, biuletyn, gazetka szkolna – 23.03.2015r.
  20. Prezi bez tajemnic – nowe oblicze prezentacji multimedialnej – 6.05.2015
  21. Lekcja otwarta dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej z zakresu kształtowania zdolności koordynacyjnych-orientacja w przestrzeni oraz szybkość reakcji – 21.10.2014r.
  22. Lekcja otwarta z plastyki w klasie IV – „Nie tylko o kropce” – 1.10.2014r.
  23. Lekcja otwarta edukacji wczesnoszkolnej „Poznajmy je bliżej – zwierzęta hodowane w gospodarstwie wiejskim”– 13.05.2015r.
  24. Lekcja otwarta „Ortografia z Mikołajem” 5.12.2016r.

Szkolenia i kursy do 01.09.2014r.

  1. Volunteer training – Community for better mental health (social support, emotional support, practical support, information and advocacy) / english language
  2. Kierownik kolonii
  3. Kierownik wycieczek szkolnych
  4. Wychowawca kolonijny
  5. Trening Zastępowania Agresji
  6. Praca z osobami z autyzmem
  7. Kurs pierwszej pomocy
  8. Prowadzenie przesiewowych badań dojrzałości szkolne
  9. Prowadzenie przesiewowych badań niepowodzeń szkolnych
  10. Specyfika zaburzeń u dzieci z problemami rozwojowymi spowodowanymi alkoholem (FAS)
  11. Przewodnik osoby niewidomej
  12. Praca z trudnym klientem
  13. Pisanie konspektów pracy wychowawczej
  14. Wywiady środowiskowe i inne narzędzia socjologiczne w pracy wolontariusza
  15. Koordynator zbiórek publicznych
  16. Wystąpienia publiczne
  17. Pisanie projektów unijnych
  18. Kurs szybkiego czytania
  19. Koordynator wolontariuszy
  20. Wolontariat w prawie, w placówce, w jednostce pomocy społecznej
  21. Zarządzanie organizacją NGO
  22. Pozyskiwanie współpracy i partnerów dla organizacji pozarządowych
  23. Dialog obywatelski- metody i techniki
  24. Formalno- prawne funkcjonowanie organizacji pozarządowej
  25. Problematyka równości płci w organizacjach pozarządowych
  26. Forum pedagogów (zaburzenia psychiczne dzieci)
  27. Pierwsza pomoc przedmedyczna
  28. Prawo jazdy kat. B
  29. Selfcoaching

Szkolenia coachingowe w ramach Szkoły Coachów (czwarta edycja) organizowanej przez Stowarzyszenie Centrum Edukacji CEL we Wrocławiu

  1. Proces coachingowy
  2. Stawianie celów
  3. Feedback
  4. Motywacja
  5. Komunikacja i dopasowanie do rozmówcy
  6. Umiejętność słuchania i obserwowania
  7. Tworzenie i zadawanie pytań
  8. Budowanie relacji coachingowej
  9. Narzędzia coachingowe I
  10. Narzędzia coachingowe II
  11. Poziomy logiczne
  12. Opór w coachingu
  13. Trening sytuacji coachingowych
  14. Budowanie granic, etyka coachingu
  15. Trudne sytuacje w coaching
  16. Budowanie misji
  17. Inteligencja emocjonalna
  18. Coaching prowokatywny

Szkolenia coachingowe, w których uczestniczyłam jako członek Zespołu Koordynującego Szkołą Coachów VI

  1. Eliminacja przeszkód i osiąganie celów
  2. Tworzenie i zadawanie pytań w procesie coachingowym
  3. Feedback + prowadzenie części warsztatowej
  4. Kompetencje coacha
  5. Tworzenie środowiska – budowanie relacji z klientem
  6. Zasoby klienta
  7. Intuicja coacha
  8. Modele coachingowe
  9. Narzędzia coachingowe
  10. Rapport
  11. Motywacja i poznawanie zasobów

Szkolenia w ramach Szkoły Koordynatorów

[przygotowujące do bycia członkiem Zespołu Koordynującego Szkołą Coachów]

  1. Otwarcie projektu i spotkanie organizacyjne
  2. Struktura Szkół Rozwoju i Stowarzyszenia Centrum Edukacji CEL
  3. Wartości i kultura organizacyjna z elementami feedbacku
  4. Team Building zespołów projektowych
  5. Zarządzanie projektami w organizacjach pozarządowych
  6. Zarządzanie projektem w Szkołach Rozwoju – praca warsztatowa- cz.1
  7. Zarządzanie projektem w Szkołach Rozwoju – praca warsztatowa–cz.2
  8. System pracy w Szkołach Rozwoju
  9. Standardy kontaktowania i budowania relacji z trenerami
  10. Logistyka i organizacja wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego (WSI)
  11. Blok trenerski – autoprezentacja, komunikacja
  12. Blok trenerski – konspekty, praca z procesem grupowym
  13. PR w Szkołach Rozwoju
  14. Rekrutacja jako proces (standardy, procedury, dokumenty)
  15. Rekrutacja – błędy poznawcze rekrutera, prowadzenie rozmów.

Inne rodzaje rozwoju:

  1. Udział w Development Center
  2. Konferencja: nt. autyzmu Pociąg do terapii
  3. Konferencja: Kształcenie wychowawców w Niemczech i w Polsce. Priorytety wychowawcze w obu krajach
  4. Seminarium: Zdrowe odżywianie
  5. Warsztaty dot. medytacji
  6. Udział w konsultacjach „Jak kropla drąży skałę…”
  7. Udział w spotkaniu Razem dla Nadodrza
  8. Udział w spotkaniach pedagogów Nadodrza
  • Praca magisterska (badawcza); obroniona na ocenę celującą: Obraz własnej osoby dorosłych mężczyzn z Zespołem Aspergera ze Stowarzyszenia Pomocy Osobom Autystycznym Dalej Razem w Zielonej Górze
  • Praca licencjacka (badawcza) obroniona na ocenę bardzo dobrą: Percepcja własnej niepełnosprawności przez lekko niepełnosprawnych intelektualnie z Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Zielonej Górze – wygłoszona na konferencji „Zdziwienia 2011” oraz opublikowana w czasopiśmie naukowym „Niepełnosprawność i rehabilitacja” (3/2011)

 

Jedna uwaga do wpisu “Wykształcenie

  1. Pingback: Jak znaleźć pracę w zawodzie? Cz. I – Iwona Turzańska

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s